Програма лояльності

 

 

Реєстрація та заповнення анкети:Нарахування бонусівОбмін балів на послугиПравила і умови програми
Прізвище
Невірне введення
Ім'я
Невірне введення
Отчество
Невірне введення
Дата народження
Невірне введення
e-mail
Невірне введення
Місто проживання
Невірне введення
Країна
Невірне введення
Телефон
Невірне введення
Потрібно погоджуватися з умовами програми лояльності
Бонуси нараховуються за оплачені послуги в готелі в розмірі 7% від витраченої суми.

Бали нараховуються за всі послуги, сплачені гостем під час перебування в готелі

·        Проживання

·         комфорт-кафе «Пармезан»

·         Лоббі-бар

·         міні-бар

·         пральня та ін.

·        Ресторанний комплекс RiverSide  

Перелік послуг, назви барів та ресторанів, за сплату рахунків яких нараховуються бонуси, Ви можете дізнатися додатково при заїзді в готель.

Обмін балів на послуги:

1.     На послуги проживання учасник програми (за бажанням) може списати при оплаті накопичені бали, як 1 бал = 1 грн. На всі інші послуги (F & B, пральня, і т.д.) списання балів калькулюється, так само як 1 бал = 1грн.

2.      Накопичені бали не обмінюються на акційні послуги (проживання, харчування та ін.), як і на спеціальні / корпоративні пропозиції. Але нараховуються!

3.     Бали не нараховуються і не обмінюються на конференц-послуги, і послуги трансферу

       
Правила і умови програми:
  1. З метою залучення нових клієнтів, підвищення попиту на товари та послуги закладу на території готелю "Парк – готель "Чернігів" запроваджено "Програму лояльності", в рамках  якої надаються знижки клієнтам - фізичним особам.
  2. Організаторами "Програми лояльності" є суб’єкти господарювання, що здійснюють свою діяльність на території готелю "Парк – готель "Чернігів" за адресою: 14027, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 103А (надалі - "Організатор").
  3. Учасниками "Програми лояльності" є клієнти - дієздатні фізичні особи, яким  виповнилося 18 років і які пред’являють Картку учасника "Програми лояльності" (надалі – "Картка").
  4. Картка видається клієнтам, які здійснюють оплату послуг проживання (незалежно від вартості послуг).
  5. Для отримання Картки клієнт повинен заповнити анкету, яка є договором про приєднання у розумінні ст.634 Цивільного кодексу України. Ці Правила є невід’ємною частиною анкети.
  6. "Програма лояльності" не має на меті надання персоніфікованих знижок конкретним фізичним особам, тому Картка може бути пред’явлена  будь – яким клієнтом.
  7. Картка учасника "Програми лояльності" - це пластикова картка, що має свій унікальний штрих-код, та яка видається Організатором учасникам "Програми лояльності" згідно даних Правил. Картка не є "іменною". За Карткою не можна ідентифікувати  конкретну фізичну особу.
  8. Для кожної Картки відкривається окремий рахунок, на який нараховуються (формуються) бали: 1 бал за кожні 15 грн. за всі товари (послуги), оплачені пред’явником Картки (проживання, харчування, та інше), крім послуг конференц - сервісу.
  9. Нарахування (формування) балів свідчить про те, що при здійсненні клієнтом оплати він одночасно здійснює передоплату (авансовий платіж) у рахунок майбутніх платежів з придбання товарів та послуг на суму, на яку нараховуються (формуються) бали.
  10. При оплаті послуг та придбання товарів на території закладу пред’явник Картки має право отримати знижку, шляхом списання з рахунку Картки нарахованих балів, а саме: 1 бал = 1 грн.
  11. Якщо під час здійснення розрахунків клієнт має намір використати виключно нараховані бали, то кожна одиниця товару або послуги оплачується ним у розмірі 1,00 грн. Якщо на Картці бали нараховано на суму менше, ніж вартість товарів чи послуг, клієнт  доплачує таку різницю готівкою або платіжною карткою (крім послуг проживання, при оплаті послуг проживання клієнт має право обрати лише один спосіб розрахунків: нараховані бали, або готівка, або платіжна картка).
  12. Для надання знижки клієнт повинен пред’явити Карту до моменту проведення розрахунків.
  13. Сума нарахованих балів не може бути видана клієнту у грошовому еквіваленті.
  14. В рамках даної  "Програми лояльності" знижки не надаються на акційні пропозиції та спеціальні корпоративні пропозиції, але при здійсненні оплати даних товарів та послуг бали нараховуються. Знижки не надаються та бали не нараховуються на послуги конференц - сервісу.
  15. Пред’явник Картки втрачає право на знижку, якщо нараховані бали не були використані протягом 12 місяців з дати їх нарахування.
  16. Картка анулюється, якщо вона не використовувалася (бали не нараховувалися)  протягом 12 міс. з початку року, наступного за тим, в якому було видано Картку.
  17. Термін дії "Програми лояльності": з 01.10.2016 року  і до 31.12.2017 року.  Термін дії "Програми лояльності" може бути  продовжений Організатором у будь-який час на власний розсуд.
  18. Організатор має право зупинити "Програму лояльності", відмінити чи змінити її умови у будь-який час на власний розсуд, без попереднього повідомлення Учасників та/або третіх осіб.
  19. Учасники "Програми лояльності" надають Організатору право надсилати їм будь-яку інформацію комерційного або інформаційного характеру поштою, електронною поштою або телефоном. Якщо Учасник бажає відмовитись від отримання інформації, він повинен зробити відповідну позначку в анкеті.
  20.  У разі виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення умов "Програми лояльності" або спірних питань, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.